background

Tuesday 2 September 2014

MEALSHAKES VS COLLAGEN SHAKLEE

Assalamulaikum All...

Saya suka September!!!! Sebab bulan kelahiran Auni dan bulan ni SHAKLEE buat combo promo okeh...teruja!!!teruja!!!

Nak tau x ape combo promo bulan ni..

  • MEALSHAKE
  • COLLAGEN SHAKLEE
i sangat teruja okeh....hihi

Saya nak kongsi kebaikan  item ni..korang WAJIB baca tau:

= MEALSHAKES

MEALSHAKES SHAKLEE merupakan nutrien penting untuk si manja anda yea..So jangan ambil mudah kesihatan si manja anda.Ia diperbuat daripada buah-buahan,kacang soya,lactalbumin [sejenis susu]

APa yang best dengan MEalshakes?

::Tambahkan selera makan si manja anda
::kurangkan sembelit si manja anda
::Elakkan masalah demam,batuk dan selsema.

Alhamdulillah saya sendiri dah menggunakan untuk Auni...sangatla berkesan...kene istiqamah bila nak buat sesuatu..xkisah la untuk ape pun...jgn bagi supplement ni sekejap je da dapat kesan..supplement ni akan mengambil masa untuk sesuai dengan badan kita..


MEALSHAKES


=COLLAGEN SHAKLEE
mempunyai sekitar 1,000 Dalton(berat molekular kolagen disukat dalam Dalton)amat mudah diserap oleh tubuh manusia.Yang bestnya collagen Shaklee ni diperbuat daripada sisik ikan merah (owh marvellous uolls!!rugi sapa xcuba)

Jom kita Usha apa Manfaat Collagen Shaklee nih:
1)Anti Aging (itu sudah pasti)

2)Menjaga kecantikan kulit kita
3)Kurangakn jeragat dan jerawat
4)Anjalkan kulit dan payudara
5)Menyokong kesihatan sendi
6)Melembapkan kulit

Banyak betol manfaat kan..rugi betol xgrab ape yg bagus untuk kita,.,

Haaa..tengok bestkan Collagen Shaklee.

Okeh.saya nak kongsi testimoni pulak untuk nest entry...Jomla grab okeh,,,saya jual untuk kesihatan semua.Korang berhak pilih nak supplement yg sesuai dengn korang...tapi bagi saya tetap SHaklee okeh..hihihi


Sekian dulu untuk kali ini.Meh pm saya...saya bagi harga KAW KAW punya...
konsultasi percuma sahaja,...jangan takut,malu dan segan.Saya SID anda yg comel sedia membantu.

Contact saya yea,

Wany nornid
01392362643
Sid Anda:908117

No comments:

Post a Comment