background

Wednesday 10 September 2014

Sembelit Ooo Sembelit

Tajuk je da takut kan kalo org yang pernah alami...mesti rasa gerun dengar perkataan "SEMBELIT" ni kan,,,btol x?

Saya sendiri pun penah alami masa lahirkan Auni dulu..tapi Alhamdulillah masa berpantang Hadif ni...saya langsung xkene simptom "SEMBELIT" ni...nak tau apa rahsia saya...Tadaaaa!!!!

OSTEMATRIX SHAKLEE okeh..bukan nak claim lebih2...tapi ini yang saya alami,,,so xsalahkan saya kongsi dengan kawan-kawan...

OSTEMATRIX KALSIUM TERBAIK!!!


Jom saya nak kongsi apa keistimewaan OSTEMATRIX ini:

Ostematrix merupakan nutrien pembinaan tulang yang lengkap.Terbukti secara klinikal.Mudah ditelan dan diserap badan. Ia merupakan VITAMIN SEMULAJADI!!!(saya suka,,saya suka). Ia juga merupakan calcium magnesium yang dikeluarkan oleh SHaklee khas untuk menguatkan tulang


~KEBAIKAN OSTEMATRIX~

1)mengekalkan tekanan darah yang normal
2)mengurangkan gejala PMS 
3)membantu mengecutkan otot & tranmisi saraf
4)mencegah obesiti
5)melindungi otot jantung
6)mengelakkan kanser kolon
7)mencegah batu karang
8)memastikan badan dalam PH alkali yang seimbang dan sihat
9)mencegah Cramp
10)menguatkan gigi dan gusi

~TANDA-TANDA KURANG KALSIUM~
1)kerap sakit gigi
2)GUsi berdarah
3)kejang otot
4)RAmbut kasar
5)Tumit pecah/kasar
6)kuku rapuh
7)kebas kaki&tangan
8)Kulit kering


okeh....perkongsian yang hebat ni..saya sangat suka nak bantu orang untuk sentiasa sihat...SO sebelum melarat meh order 1..sangat la murah wehhhh harga OSTEMATRIX ni...atasi SEMBELIT  jom..jangan biar jadi BUASIR yea...

KEPERLUAN OSTEMATRIX
Okeh..mesti nak order kan..kan..kan..
Do contact me okeh..

WANY NORNID
Sid:908117
0139236264

No comments:

Post a Comment