background

Thursday 4 September 2014

SET KURUS SHAKLEE

Assalamualaikum....

Ape kabar blogger semua?...Alhamdulillah settle masak untuk malam ni..So masa untuk hapdate blog pulak...da jadi ketagih uolls kalo xmenulis  1 ari,...(hamek ko penangan blog kan..kikiki)..

Okeh..xmo membebel panjang...malam ni saya nak kongsi SET KURUS SHAKLEE yang saya amalkan dan gunakan dalam kehidupan seharian saya...

Ade 3 kombinasi tau...(saya suka!!!saya suka!!!..hihihi..bak kata Auni)

1. Bina
Cinch /ESP
~tak cakap pun suruh beli dua2..korang bole pilih..biasanya customer saya akan amek ESP sebab ESP memang banyak kelebihan(yang tu nanti saya kongsi yea).

~Kenapa BINA?sebab CINCH/ESP membantu membina otot supaya apabila badan kita kurus kulit kita xkan menggeleber. Di samping tu CINCH/ESP tu membantu mengenyangkan...best kan,,so korang xyah la makan nasi...Nasi kan karbohidrat...so payah nak turun lemak kalo bnyak karbohidrat dalam badan.

2.BAKAR
Lecithin/Omega Guard
~yang ni pun boleh pilih...Lecithin/Omega membantu membakar & pemecah lemak kolestrol..saya sangat suka LECITHIN tau sebab bantu sangat nak pecah kan lemak...saya dah makan dan sangat berkesan (bukan nak claim lebih,tapi ni pengalaman saya seniri)

3.BUANG
ALFAFA/HERBLAX

~bole pilih salah satu tau...nak dua2 pun bole..sangat la dialu2-alukan...kikiki...okeh peranan mereka berdua ni untuk detox toksin yang ade banyak sangat dalam badan kita ni tau,...kita je yg xnampk..kalo nampak confirm korang beli terus mereka berdua ni...

So,jangan malu2 jangan segan2 nak kurus kan>>bukan org lain pun..
 

Do Contact ME okeh kalo nak order...saya mengalu2 kan sesangat

Wany nornid
0139236264
908117

No comments:

Post a Comment