background

Friday 19 September 2014

HEPY BESDAY NUR AUNI IRDHINA


Assalamualaikum...

Banyak benda saya nak kongsi sebenarnya...al maklum la,banyak ari xupdate kan,,bz yang sangat susah nak tinggal...hihihi,,saya cuti 2 ari sebab pengasuh si auni & hadif balik kampung.Ada hikmah tu,bole la saya berehat sambil menjalankan bisnes saya ni..Adoi,,jauh melalut..hihihi.Nak share besday Auni ari sabtu lepas bersamaan dengan 13 September 2013.

Da 3tahun da umur Auni...makin membesar dengan petahnya..yang bestnya kali ni wat celebration kat Mentakab.umah MIL i...hihihi...best!!sebab meriah,,

Okeh..nak dedikasikan ucapan ni khas untuk Nur Auni Irdhina

Auni,
Selamat Hari Lahir yang ke 3,
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan Rezeki.
Terima Kasih Auni sebab bagi ibu rasa perasaan jadi seorang ibu,
Dari melahirkan sampai la membesarkan,
Ibu doakan AUni membesar dengan sihat,cerdik,pintar,


dengar cakap ibu & ayah,Jadilah anak yang solehah,
Harap kita sama2 bole mengawal kelakuan di zaman yang serba canggih ni...
IBU SAYANG AUNI.

Okeh,Jom Layan Gamba sket ni,saya wat sekali dengan Mak Ngah Beliau sebab dorang lahir bulan yang sama..hihihi..







okeh antara gambar yang sempat di snap guna Enset ku...yang lain ade dalam camera En.Shuben..hihihi
lupe nak citer,kek tu sedapppppp..i bagi 100 markah...saya order dekat temerloh je...yang penting penjual nya sangtla friendly dan mudah berurusan,tu yang saya suka...

sekian untuk arini..

Love,
wany nornid


No comments:

Post a Comment