background

Sunday 21 September 2014

Set Berpantang Si Hadif


Assalamualaikum...

Alhamdulillah,harini dah sampai ari ahad,,rasa kejap sangat bercuti(padahal dah cuti 4ari kot..kikiki).
Esok da kojo...Biasalah kalo dulu2 ada rasa "Monday Blues"..rasa malas bebeno je kan...tapi sejak join Shaklee ni,start berzikir setiap pagi,fikir yang baik2 aja...rasa malas tu terbuang jauh..hmmm,..saya dah rasa dekat je dengan Pencipta...

Okehlah,,nak share pasal SET BERPANTANG yang saya guna masa saya lahirkan pada 27 April 2014 yang lalu..masih teringat2 waktu tu,,banyak benda yang buat saya muhasabah diri masa lahirkan hadif,,mgkin Allah nak bagi ingatan untuk saya,,jangan selalu leka.

Set Berpantang Saya




Tadaaaaa!!!Ni la set nya,,meh saya nak kenalkan satu persatu dan kelebihan mereka apabila kita memakannya...

  • Zinc Complex-untuk sembuhkan luka luaran dan dalaman.MAkan sebiji je sekali sebelum makan apa2 di pagi hari.
  • Lecithin-saya makan untuk pecahkan lemak2 tepu yang ada dalam badan.Besela kalo da mengandung berat badan naik mendadak sampai xsangka tu diri sendiri (aku ler tu,,,hihihi).So saya ambil 6biji.2biji selepas sarapan,2biji selepas lunch,2biji selepas dinner..kan cukup 6biji tu,,,hihi
  • Vitamin C Sustained Release-untuk cepat luka kering + cantikkan kulit..memang ada perubahan tau bila consume vit c nih,
  • Vitalea-merupakan multivitamin.Saya makan untuk tambahkan darah,kan lepas bersalin mesti darah banyak keluar,so saya makan vitalea supaya tidak nampak pucat...dan juga membantu mengembalikan tenaga lepas kita bersalin
  • Ostematrix-untuk banyyakkan susu disamping bila saya menyusukan hadif saya xrasa sakit belakang pun,Tapi Oste ni kesan dia memang cepat,,,xcaya???Sila cuba sendiri okeh..
  • ESP pun saya ambil jugak masa berpantang ni,,,Esp untuk banyakkan susu,dan juga memelihara rahim saya.
Okeh,kalo nk order,contact kita tau..Free Consultion yea,

Love Shaklee,
Wany Nornid 
0139236264



No comments:

Post a Comment