background

Wednesday 3 September 2014

NUR AUNI IRDHINA

Assalamualaikum...

haaa bnyak nawww menulis malam ni eh...mood tengah nak ade ni...mari menulis sepuasnya...

Siapakah gerangan nama di atas???Mesti tertanya2 kan...

Nur Auni Irdhina adalah anak sulung saya...perempuan...comel; lote orangnya(perasan je,,,hihihi,tp org cakap auni memang comel..sama muka macam MIA SARA yang pelakon tu..org cakapla.saya tengok macam betol jugak)

AUni lahir 13 september 2010..haaa sebab tu saya suka bulan 9,sebab bulan kelahiran AUni..disamping SHaklee buat promosi MEALSHAKES + COLLAGEN kan...lagi la saya suka bulan SEPTEMBER..kikiki..

Auni lahir dekat Hospital Serdang...lahir secara ceaser..sebab jalan xbukak..Asalnya nak g checkup je..tapi sebab da leaking 2cm so kene tahan sebab anak 1st kan,,,saya punye berdebar masa tu ALLAH je yang tau,,,,bercampur baur perasaan ni....
Auni lahir tepat kol 2.45 pagi...sempat saya kerling jam masa doc bagi cium beliau 1st time..SubhanALLAH rasa cam xpercaya da jadi ibu...

Rasa nak sujud syukur masa tu tapi xbole...Saya berpantang kat melaka,arwah mak yang jaga masa tu(Allah,terkenang2 moment tu,,rindu sangat rasanye....Moga ALLAH tempatkan arwah mak di tempat org yang beriman)sampai 44 ari saya dok sana...

Abis 44 ari bermula la fasa menguruskan anak seniri,..anak 1st kan xde pengalaman...rajin jugak saya mengoogle nak carik cara2 nak jaga anak..hihi(kelakor lak rasa)

Saya jaga Auni sama macam korang jugak..dari sebualan ke 2bulan...3 bulan dan seterusnya...rasa sekejap sangat Auni membesar...dari kecik tapak tangan sampai da besar la kan..sampai da pandai mengarah kita plak.Auni berjalan masa umur dia 10 bulan...cepat kata jiran2 saya,,,Alhamdulillah


Auni senang nak jaga tau,,,letak je tdo...dalam pantang jela...bila abis pantang tdo je kejenya...(nama pun baby kan,xkan nak berlari pulak..kikiki)

tahun ni cukupla Auni 3thun...da pandai meloyar buruk(org melaka cakapla)..kita suruh dia..dia suruhnya kita balik,...hebat x?proses nak membesar kan...masuk 3 tahun ni cakap pun da faham da,Mengadu no 1...asal salah sikit mengadu aje...hihihi....

okeh...ibu doakan Auni membesar dengan sihat,jadi anak yg solehah,bijak dan mendengar kata2 kedua ibu bapa.

Aminnn..

Love..
Wany Nornid
SID:908117


Ini 1st day Auni melihat dunia


kita tengok gambar Aumi masa kecik2 dulu yea,.,..Next entry baru saya kongsi gambar beliau yg kononye serupa MIA SARA tu..

okeh...tdo dulu..buybe

ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment