background

Friday 29 August 2014

GLA Complex

Assalamualaikum Dan Selamat pagi korang..

Arini saya nak berkongsi tentang GLA COMPLEX yang sangat bagus untuk semua wanita termasuklah diri saya sendiri.

Bulan Ogos ni promosi GLA COMPLEX..saya war2 kan bagi yg belom tau...

Kenapa saya ckp GLA COMPLEX sangat best untuk wanita?

1)Membantu dan mengawal kitaran haid
2)Membantu meningkatkan kesuburan (haaa...saya memang suggestkan pada yang nak hamil aka mengandung)
3)Melegakan sindrom PMS (sindrom para haid= apa itu sindrom pra haid seperti contoh:sengugut,sakit kepala,dll)

4)Membantu menangani menopous
5)Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri2
6)Membantu menangani eczema
7)Mengandungi Vitamin E yang membantu menguatkan Arteri
8)Memperlahankan proses penuaan
9)Mengawal kencing manis dan kolestrol
10)Untuk fungsi mata

10 sebab utama kenapa uolls kena pilih GLA COMPLEX okeh...

GLA COMPLEX

Ini la wajah GLA COMPLEX yang sangat best tu..

okeh kita sambung next entry yea...kalo korang berminat pm,wassap,call,telegram pun boleh yea

wany nornid
0139236264
908117
Shaklee Di hati ku...

No comments:

Post a Comment