background

Tuesday 2 September 2014

JoM TaMbaH Duit PokEt

Selamat Tengahari semua...

Entry kali ni nak bercerita tentang bestnya buat income dengan Shaklee....Bukan mudah nak berjaya..tak kira apepun bisnes yang kita ceburi kalo setakat goyang kaki memang xdapat pape...

Okeh sebelum membebel panjang saya nak share kenapa saya pilih SHAKLEE income tambahan saya:


  1. sebb SHAKLEE produk kesihatan,disamping dapat makan vitamin percuma,saya pun dapat jaga kesihatan saya jugak..bukan saya je..keluarga saya sekali...Alhamdulillah sejak join Shaklee anak saya kurang demam..kurang dah saya g klinik...
  2. Group JUTAWAN-Saya jatuh hati dengan group ni..hihihi..group ni best sangat,,,rugi korang xjoin...bnyak perubahan yg berlaku dalam diri saya sejak saya join group ni...Amalan rohani salah satunya...rasa dekat dengan pencipta...Alhamdulillah
  3. Mentor-Saya ada mentor yang selalu guide saya ketika kita dalam kesusahan...A sampai Z okeh...xkan kita ditinggalkan...kita macam baby
  4. SEMANGAT-Dalam group ni jugak kita kena ada semangat nak ubah diri sendir..tu yang saya suka..Nak berjaya kan????So kene usaha keras untuk dapat semua tu'
  5. INSENTIF-insentif yg shaklee sediakan sangat lumayan...
Kenapa korang patut pilih SHAKLEE?

1.Pendaftaran nak jadi ahli SHAKLEE hanya RM65 sahaja seunur hidup..Sangatla murah kan,,income lak yang akan dapat 2-3 kali ganda dari yang kita yang bayar..Alhamdulillah

2.INSENTIF -ade car bonus
                       dapat melancong ke destinasi yang disediakan SHAKLEE
                       dapat menunaikan Umrah
                       dapat bonus setiap bulan

3.MENTOR - dalam group Jutawan kita ada banyak MENTOR yng boleh guide kita...Saya pun salah seorang MENTOR yang berpengalaman...so jangan ragu2 nak join..

4.INCOME BULANAN YANG STABIL- yang bestnya payslip SHaklee bole buat loan,beli rumah,beli kereta,,,bestkan..(saya suka,,saya suka bak kata AUNi)


Okeh..saya suke nak share apa yang saya ada kat korang...bole jadikan panduan kita bersama..jangan malu nak tambah income dan berjaya....kita kene ubah diri sendiri...xde sapa yg bole ubah

Sekian entry untuk kali ini....jumpa next entry yaaa....NAk join SHAKLEE..


Do contact me okeh,
wany nornid
0139236264

No comments:

Post a Comment