background

Sunday 12 April 2015

Isnin Bersama Si kenit saya

Isnin datang lagi...hari ni isnin sangat memenatkan..hahahaha...baru berapa jam je kan duduk ngn si kenit nih...hihihi

Arini saya cuti sebab pengasugh takde...so menjagala dengan penuh rasa kasih sayang (eh selama ni pun penuh kasih sayang kot...hihihi)

Bagi saya la...24jam duduk rumah ni bukan suatu yang mudah la sebenarnya kannn,.sape setujuuuu!!!Angkat tangan...hahaha,,kan baru 1 ari jaga da kelua statement gini...hahaha..
Tapi ini memang realiti sebenarnya memang surirumah sangat besar tugasnya,,saya sendiri pun tak mampu buat. Sebab arwah mak saya kan surirumah,so tgk beliau memang penuh dengan tugasan..
tengahari la dapat lelapkan mata sekejap...bangun petang sambung keje balik.

Rindu lak dengan arwah mak,,,banyak betol kenangan dengan beliau,Semoga beliau ditempatkan bersama-sama ornag yang beriman.Jauhkan beliau dari azab api neraka Ya Allah..Ameen Ya Rabbal Alamin...

okeh,berbalik kepada kisah tadi,..
Sume surirumah memang istimewa sebenarnya..saya dah tanam azam untuk jadi surirumah 1 ari nanti tapi surirumah yang bekerjaya yea,,hidup ni kena ada prinsip..jgn biar hari2 berlalu tanpa ade azam dan cita2...ni saya belajar dari SHaklee...azam,minat dan usaha kena sama2 naik.,kalo tak memang tak menjadi 1 hal tu...

Okeh,,,si kenit saya sudah tdo,,masa ni la masa nak rehat,nak update blog,nak solat..macam2 la..bukan dorg tdo...kita pun tdo sekali..memang tak jadi kejela..hihihi.

kedai Shaklee saya bukak je tau walaupun bz dengan si kenit saya ni,so jangan risau yea..


wany nornid.
0139236264

No comments:

Post a Comment