background

Friday 3 April 2015

Cinch Shake Shaklee

Assalamualaikum,

Hari ni saya cuti,pengasuh emergency,,,So merasalah menjadi surirumah 24jam,,hihihi,rasa tak cukup masa,Okeh tak mo wok wek banyak2..arini saya nak citer tentang Cinch Shake Shaklee.

Cinch SHake Shaklee terdiri daripada 3 jenis perisa:

  1. Caffe Latte
  2. Coklat
  3. Vanilla
Saya dah rasa ketiga3 perisa nih...Semua sedap,tapi saya suka caffe latte & vanilla lagi..hihihi,

Jom kenal apa tu CINCH SHAKE SHAKLEE :
  • memberikan khasiat seperti 1 hidangan tetapi dengan rasa santapan manis
  • mengandungi cinch pro iaitu satu campuran ekslusif diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan leucine untuk memelihara otot
  • Terdapat 24gram dalam setiap hidangan
  • mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga 
  • memberi 35% atau lebih nilai harian bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa,pewarna tiruan,semuanya semulajadi

Ni 3 perisa tu,,,memang sedappp!!!

Manfaat bila amalkan Cinch Shake ni memang banyak,,,jom tengok,baca dan manfaatkan sama2..supaya kalo nak kurus cari Cinch Shake...
  1. memberikan rasa kenyang yang berjam2 lamanya
  2. mengurangkan selera makan bagi anda yang susah nak control nafsu makan tu
  3. memberikan tenaga berpanjangan,so tak akan rasa cepat letih walaupun banyak aktiviti harian
  4. memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula bila dah kurus dengan cepat
  5. meningkatkan kadar metabolisme
  6. Anda bole mengambil carbo jugak,tetapi dalam kuantiti yang sedikit(ikut genggam tangan kita,bak kata kevin zahari)
  7. menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurandkan inci badan (inchloss)
Okeh,so kalo  korang nak turunkan berat badan,kene ada azam,mental dan fizikal yang kuat supaya tak terjebak dengan makanan sedap2..setiap diet yang korang amalkan mesti kena ada 3 bnda yg saya ckp td,tak kira diet guna produk atau diet sendiri...yang guna diet Atkin pun bole ambil CINCH SHAKE ni supaya bila dah kurus nanti tak menggeleber.

Nak KURUS SEBELUM RAYA,jom wassap saya..Saya bantu anda!!!3 Bulan lagi


WANY NORNID
908117
0139236264


Saya bole COD area pelangi semenyih,cyberjaya,bangi putrajaya, Dan boleh pos ke seluruh malaysia,SO jangan risau yea..

No comments:

Post a Comment