background

Friday 3 October 2014

FAMILY DAY UNIT LANGAT 2014

Selamat Malam...



Mesti korang tertanya2 kan,,Apa tu Unit Langat..Itu merupakan nama company saya yang terletak di Cyberjaya..Nama je unit Langat tapi dok kat Cyberjaya...Saya keje Indah Water..So sape2 yang berminat nak tnya pasal IWK (INDAh Water Konsortium) ni bole la aju2 kan soklan2 anda yea...hihiih


Okeh terus pada citer FAmily day yea....

Day 1st :Jumaat (26/9/2014)

Saya & En.Shuben (Husband) kena datang awal sebab saya kena jadi AJK untuk pendaftaran nanti...So sampai dalam kol 3.30,singgah makan then terus siapkan guddiest untuk pendaftaran esok...Si Auni & Hadif da tinggalkan saya bersama ayah beliau untuk mandi kolam..Maklumla xramai lagi...esok confirmla ramai kan...SO arini la nak pulun mandi puas2...tinggal la saya ngn kawan siapkan guddies.

Xde aktiviti hari pertama ni sebab kitaorg sebok siapka guddiest untuk hari esok...so esok xyah susah2 kan...Family day kali ni buat kat MELAKA..tempat saya membesar tau,..HOTEL PANTAI PUTERI nama nya...ok jugakla..staff pun bagus...dekat ngn pantai..bilik lak seaview...cantikkkk...


okeh nak belanja sikit gambar untuk tatapan korang

Ni masa tgh bersiap,.si kakak beria nak menkaler la konon kan,,kan,,






Taaadaaaaaaaaaa...belanja sikit gambar bilik yang dorang sediakan untuk kami 4 beranak..ALhamdulillah sgt berpuas ati okeh..

Ok la..sekian entry untuk kali ni...2nd & 3rd day punya aktiviti kita sambung next entry yaaa

Love,
Wany nornid





No comments:

Post a Comment