background

Friday 6 February 2015

Promosi February

Assalamualaikum....

tak terlambat lagi nak bgtau promosi Shaklee bulan February ni,,,,
Bulan February ni Shaklee bagi 4 promotion sekaligus...Haaaaaa,Hambekkkk!!!!!

Nak tau ape promosi tu,,,mesti korang teruja kan....4 item promosi tu:

1)Vitalea  

  • Beli 6 Percuma 1
  • Beli 2 Diskaun 5% 

2)Ostematrix

  • Beli 6 Percuma 1
  • Beli 2 Diskaun 5%

3)Joint Health Tablet

  • Beli 3 Percuma 1

4)Vitalea For Children

  • Beli 3 Percuma 1


Owhhhhhh...saya sangat teruja tau,,,,tau,,,tau,,,bestnya promosi bulan ni...jarang Shaklee buat 4 promotion sekaligus...so sape2 yang tak grab tu memang la sanagt rugi okeh!!! Believe me..kikiki

okeh,,,,Oste saya ade orang pinang dah,,,Alhamdulillah...saya suka org yang jaga kesihatan dan kecantikan sebab hanya mereka yang memahami betapa pentingnya supplement yang kita makan untuk tubuh badan yang sihat....

Saya tau ada orang "anti supplement",tidak mengapa,,setiap orang lain pemikiran kan..so yang tak suka makan supplement tak yah paksa okeh....



okeh,,,,sapa2 ada yg berminat nk order 4 item yg promosi bulan ni...bole contact kita yea...

wany nornid
sid:908117
0139236264

Saya boleh COD area pelangi semenyih,semenyih,bangi, cyberjaya.

No comments:

Post a Comment