background

Friday 19 June 2015

Promosi June 2015

Assalamualaikum kawan2 semua,

Lama tak berblogging..owhhh rindu rasa tau..tapi kekangan masa membuatkan semua masa tergendala..cewahhhh!!!hihihi..
Hune da hampir masuk hujung bulan dahtapi korang xtau lagi apa promo Shaklee bulan ni..

Bulan ni bulan Vitamin Cantik Uolls!!!Vitamin C dan Vitamin E,,Sangat superb,,sebab bole jaga kecantikan dari dalam kan...sangat best untuk semua yang mementingkan kecantikan dari dalam.

Lupa lak nak ucapkan Selamat Berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ni,,Arini Ramadhan ke-3,,Alhamdulillah,rasa sayu sangat2 sebab tahun ni tahun ke-3 berpuasa tanpa arwah mak yang sgt saya sayangi..sedih sungguh hati ni..tapi apakan daya saya tak leh nak lawan qada' qadar yang telah Allah tetapkan untuk hambanya..

Aduhai bila masuk bab ni je hati terus tersentuh..huhuhu..Semoga Allah kuatkan hati saya dan family saya untuk menempuh ujian ini ya...Ameen Ya Rabbal Alamin...

Okeh berbalik pada promosi bulan June ni,,saya nak belanja gambar beliau ber2 untuk tatapan korang yang belom atau nak jamu mata tengok Vitamin Kesayangan saya ni,,,



Tadaaaaaa!!!wah gebu gebas tgk Vitamin ni kan.sangat teruja,,So sape2 yang nak order bolelah order kat saya secepat yang mungkin sebelom masa promosi ini tamat begitu sahaja..


Wany nornid
SID:908117
0139236264

No comments:

Post a Comment