background

Tuesday 30 July 2013

Jom Buat Duit + Nak Bantu Suami

Assalamualaikum...

Lamenye xmengupdate blog ni kan...walaupun xramai follower lagi tp saya tau ramai yang membaca..Alhamdulillah rasa syukur sangat2,,rezeki melimpah ruah di bulan Ramadhan ini.Walaupun nmpak xaktif...tp di fb ramai yang kenal saya dengan shaklee.

Lupe eh nak ucap SELAMAT BERPUASA pada semua..walaupun tinggal seminggu je lagi..Harap2 bertemu lailatulqadar tahun ini,Aminn...

Okeh,,jom citer pada yang asal..Saya nak ajak korang buat income nih?nak x!!!nak x!!!

Mudah sahaja...Anda perlu mendaftar dengan saya then bayaran pendaftaran tu hanya RM75 sahaja...murah kan..anda da boleh dapat income dari situuuu...Bayangkan dengan RM75 anda mampu mendapat RM750..RM7500,RM75000..sume itu atas usaha kita.Best kan...saya dah merasa,..Start dari 2angka ke 3angka...sekarang ke 4angka..Alhamdulillah...Rezeki kan...

Rezeki xkan datang bergolek..mesti kene usaha jugak...Xmudah untuk dapat rezeki yang Halal kan..Jadi kene usaha..Alah xsuruh pun carik customer...Just Sharing kat fb...Inshallah mesti ade org tnye n beli...percayala ckp saya..Sebb saya dah rasa.Saya xcarik customer pun.Just sharing sahaja!!Alhamdulillah ramai yang beli dan berpuas hati dengan Shaklee...

So..jangan tggu lama2..jangan fikir lama2...Do contact Me Okeh...I akan guide u All sehingga berjaya..Inshallah Aminnn...

Wany Nornid
0139236264
Shaklee Id:908117
Sentiasa guide anda untuk jadi cantik dan sihat

No comments:

Post a Comment