background

Thursday 31 December 2015

Selamat Tahun Baru 2016

Assalamualaikum...

1 Januari 2016..Selamat Tahun Baru untuk semua blogger tegar dilaur sana..
setiap kali tiba tahuun baru mesti korang semua ada azam baru kan..Saya ada azam saya sendiri jugak,,tapi biarlah rahsia..Saya doakan azam korang untuk tahun 2016 akan tercapai tau...

Saya tak menyambut pun tahun baru,sekadar mengingati kerana bertambahnya tahun,bertambahla umur,bila bertambah umur mati makin dekat..jadi kena ingtatkan diri banyak benda kena buat untuk tambah pahala..hihihi...





Selamat Tahun Baru 2016..Semoga ALLAH memberkati apa yang kita lakukan...jangan lupa baca surah Al-Kahfi yea arini sebab arini hari jumaat...
yang lelaki boleh la pergi solat jumaat dimasjid kerana arini hari cuti so banyak masa yang boleh diluangkan di masjid okeh...



Saya nak share jugak perkara-perkara sunat hari jumaat ni...untuk kalian dan saya yang selalu alpa ni..




Okeh,itu antara perkara-perkara sunat pada hari jumaat,,,jangan lupa baca yea..


Love,

Wany nornid

No comments:

Post a Comment