background

Monday 23 March 2015

Permulaan Episod Berpuasa

Assalamualaikum,

Bulan Ramadhan Bakal menjelma kurang dari 3bulan,,,Alhamdulillah masih diberi nafas hingga ke hari ini.,saya berharap dapat bersama2 menyambut Ramadhan pada tahun ini..Ameen.

Saya tau sekarang ramai yang dah mula ganti2 puasa,so saya nak perkenalkan SET 3 MIGHTY GEMS akak SET BERPUASA SHAKLEE...Tadaaaaaaa ESP, MEALSHAKES , PERFORMANCE DRINK.

Set ni sesuai jika anda seorang yang sangat mementingkan kesihatan.Sangat sesuai untuk ibu mengandung,ibu menyusu, seseorang yg aktif, yang ada gastrik,dan selalu rasa letih atau kurang bermaya.

Okeh,Jom kita tengok satu2 Kepentingan 3 Suplemen Nih :

1)ESP 
  • Didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat daripada 100% non GMO SOY protein yang lengkap dengan 9 asid amino perlu.
  • Esp bantu kekal bertenaga sepanjang hari
  • Pengambilan makanan berprotein tinggi waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana kadar pencernaan dan penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat.
  • Sumber protein yang baik juga akan membantu menyerap kolestrol.Mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara.Pasti cun di pagi raya nanti...tu Bonusss tu!!!
 Gabungan kalsium dan protein di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja sepanjang bulan Ramadhan nanti.

2)PERFORMANCE DRINK

 Rasa Oren Yang MENYEGARkan!!!PAsti Sedappppp

  • Rumusan Eksklusif Opticarb member kita,KARBOHIDRAT bagi daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan segera.
  • Bantu mengelakan dehidrasi dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa
  • Jika diminum selepas berbuka Performance Drink bantu anda untuk menambah tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelom tdor dan sewaktu sahur.
3)MEALSHAKES

Berperisa Vanilla yang pasti memikat rasa!!Ia membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral penting

  • Sumber kaya dengan kalsium, dan serat yang membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa
  • Sumber vitamin lengkap untuk keperluan harian yang tidak dapat dipenuhi semasa berbuka dan sahur. 
Jom jadikan RAMADHAN kali ini,RAMADHAN yang terbaik untuk kita...Nak order set ini, cepat lah grab sebelom GST bermula...saya sedia untuk mengkonsult anda...jom dapatkan sekarang....


Nah belanja SET BERPUASA nih,.,,,,

 


Love Shaklee,
Wany nornid
SID:908117
0139236264

No comments:

Post a Comment