background

Wednesday 3 December 2014

Alhamdulillah

Assalamualaikum...

Alhamdulillah....lama tak menghapdate ek...da bersawang agak2 nya...hihihi,kekangan masa la uolls.Sejak ada si "OMEY" Hadif Syahmi ni sebok sesangat...hihihi..

pagi2 da kuar ke cyberjaya nak cari sesuap nasi...cewaahhhhh..hihihi,berkerja sampai la petang.Tepat 5.10 petang bergerakla dari opis menuju ke rumah...penat mendrive xabis lg..g amek 2 permata syurga saya ni...balik umah memasak pulak...pastu baru bole golek3 ngn Si Omey saya...sekarang ni lagi la..Si Omey saya dah tukar waktu tdo..magrib je tdo,..sebab babysitter nya cakap tak tdo dari kol 3...whattttttt!!!!..

Kasihan si hadif kan,,Omey saya la tu,sebab bising agaknya..besela duduk reramai kan..takpelah harapnya ibu dia ni bole berhenti keje secepat yang mgkin...inshAllah..kene ada target,,baru berjaya..Ameen..

penat kan dengar saya wok wek..wok wek..hihihi,,,membebel sensorang...sape2 yang nak order Shaklee bole order je tau...tapi aiii ade 1 bnda yg nak kongsi dengan korang...tguuuuuuuuuuuuuuuuu..next project okeh..(.saya suka..saya suka)..bak kata Auni,si kakak omey saya...

okeh sekian coretan saya petang ni...nak gerak balik dah..tak sabar nak jumpa 2 permata syurga saya..mesti korang pun mcm saya kan...

babai...nah belanja sikit gambo si "omey" kita nih...comey kan...
 




No comments:

Post a Comment